Соңғы кездері Қазақстандағы заңды ойын мекемелері компанияларға елеулі шығын әкеліп, олардың беделіне нұқсан келтіретін жаңа құбылыс – «тұтынушыларды бопсалаумен» бетпе-бет келді. Бұл термин клиенттердің казино немесе ойын залдарына зиян келтіретін пайда алуға бағытталған әрекеттерін сипаттайды. Мұндай оқиғалар жиілеп барады, бұл құмар ойын индустриясының операторларын қатты алаңдатады.
«Тұтынушыны бопсалау» әдісі алдауға және зиян келтіруге бағытталған бірқатар алаяқтықты қамтиды. Жалпы сценарийлердің бірі – тұтынушылар өздерін құмар ойындарға қатысуға шектелген адамдар тізіміне қосып, содан кейін өзін-өзі шектеу мәртебесін алады. Осыдан кейін ойыншылар жүйені айналып өтуге тырысады, ойын мекемелеріне кіруге тырысады, өздерінің шынайы жеке басын жасырады, кейде тіпті тиісті құжаттарды ұсыну арқылы басқа адамдардың деректерін пайдалануға мүмкіндік береді.
Алайда, ойынхана үшін ең қауіпті жағдай жүйедегі техникалық ақаулар өзін-өзі шектеуші тұлғаларға мекемеге кіруге мүмкіндік береді, мысалы, барған кездегі өзін-өзі шектеуші тұлғаның өтініші әлі өңделмеген және дерекқорда бұл адам туралы ақпарат жоқ. Адал қонақтың атын жамылып, құмар ойындарға қатысып, ұтылған жағдайда ақшаны қайтаруды талап етіп, сотқа шағым түсіріп, теріс пиғылмен қорқытады. Бір қызығы, егер олар жеңсе, бұл ойыншылар өздерінің арамдықтарына назар аудармай, үнсіз кетіп қалады.
Мұндай әрекеттер ойын мекемелерінің қаржылық көрсеткіштеріне де, олардың беделіне де үлкен зиян келтіреді. Ойын залының операторлары «тұтынушыны бопсалау» жағдайларын анықтап, алдын ала отырып, бұл құбылыспен белсенді күресуге мәжбүр. Қазіргі таңда жүйені алдап, ойын бизнесіне зиян келтірмек болғандарды әкімшілік және қылмыстық жауапкершілікке тарту үшін қауіпсіздік жүйесін жетілдіру, кадрларды оқыту және құқық қорғау органдарымен бірлесе жұмыс атқарылуда.
Мұндай тұлғалардың адал емес әрекеттері ойын мекемелеріне зиян келтіріп қана қоймай, сонымен бірге жауапкершілік қарастырылған құқық бұзушылықтарды жасайтынын түсіну қажет.